Без дзвінків, без черг, без нервів — з новим чат-ботом «ТОЛК Закарпаття» у Viber та Telegram!
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» запустило чат-бот "ТОЛК Закарпаття", в якому можна отримати консультацію про нарахування за світло без телефонних дзвінків. Він працює вже три місяці. Спочатку сервіс тестували, а зараз він працює на повну. Доступний у Viber та Telegram. Це суттєво розширює можливості дистанційного обслуговування клієнтів.
Від 10 до 20 зверень у день приймають фахівці кол-центру, зазвичай це два працівники. Онлайн-спілкування доступне виключно у робочий час: з понеділка по четвер з восьмої ранку до п’ятої вечора та у п’ятницю до шістнадцятої.
За три місяці роботи у сервісі зареєструвалися дев’ять тисяч споживачів, однак лише половина завершила реєстрацію.
У компанії закликають додати номер особового рахунку, адже тоді клієнти отримуватимуть оперативні повідомлення про заборгованість та нагадування про оплату,іншу інформацію. Навіть, на кшталт «У вас все сплачено, можете не хвилюватися!».
Аби скористатися сервісом, шукайте «ТОЛК Закарпаття» у Viber та Telegram або ж переходьте за посиланнями:
- Viber: chats.viber.com/tolk_zakarpattya
- Telegram: t.me/tolk_zakarpattya_bot
Переглянути відео можна за посиланням: https://youtu.be/t2AlqC-xxGY
