Зміни до детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану с. Поляна, ур. «Лиса», Свалявського району
ЗАЯВА
ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ
документа державного планування
«Зміни до детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану с. Поляна, ур. «Лиса», Свалявського району»
1.Замовник: Виконавчий комітет Полянської сільської ради
Юридична адреса: 89313, Закарпатська обл., Свалявський р-н, с.Поляна, вул.Духновича, 63, тел. (03133) 7-45-22
2. Вид та основні цілі документа державного планування:
Проект містобудівної території «Зміни до детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану с. Поляна, ур. «Лиса», Свалявського району» розробляється з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану с.Поляна, ур. «Лиса» для подальшого будівництва житлових будинків садибного типу та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
3.Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).
Об’єкт цього дослідження (територія) розташована у північній частині с.Поляна, в межах сельбищної території.
На території земельні ділянки частково сформовані. Кадастровий номер однієї земельної ділянки 2124084400:08:001:0216, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства; другої 2124084400:08:001:0265, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд. Ділянки вільні від забудови.
Проектом заплановано розміщення індивідуальних житлових будинків садибного типу.
Запроектований об’єкт відповідає вимогам ДБН Б.2.2-12:2019 «ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА ТЕРИТОРІЙ» та Державним санітарним правилам планування та забудови населених пунктів.
4.Ймовірні наслідки від господарської діяльності.
А) Для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. (Оцінка за видами та кількістю очікуваних ризиків впливу (відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення в результаті провадження планової діяльності).
У процесі будівництва та експлуатації житлових будинків можливе виникнення різноманітних ризиків впливу на навколишнє природне середовище, а саме.
Відходи.
Відходи (побутове сміття), що будуть утворюватися під час експлуатації збираються в контейнер та вивозяться спеціалізованою організацією згідно графіку та по мірі необхідності.
Поверхневі та підземні води.
До потенційних джерел впливу на поверхневі ґрунтові води відносяться
забруднені води після миття індивідуального транспорту.
Відведення господарсько-побутових стоків передбачено до існуючої мережі каналізування, згідно ТУ експлуатуючої організації.
Ґрунт та надра.
У процесі будівництва та експлуатації житлових будинків створення додаткових негативних впливів на грунт та надра не передбачається.
Проектом передбачається максимальне збереження існуючого рельєфу. На майданчиках та доріжках передбачається влаштування мощення з елементів ФЕМ.
Атмосферне повітря.
Вплив на повітряне середовище очікується в ході будівництва об’єктів. Після закінчення будівельних робіт перелічені джерела викиду припинять існування.
Акустичний вплив.
Під час будівництва, від роботи будівельної техніки та механізмів можливе тимчасове додаткове шумове навантаження що перевищує норму. Після закінчення періоду будівництва існування цих джерел шуму припиниться.
Світлове, теплове та радіаційне забруднення.
Очікування перерахованих впливів від діяльності житлових будинків не передбачається.
Флора та і фауна.
З огляду на характер запланованих робіт, впливу на місцеву фауну та флору не очікується.
Геологічне середовище.
В період будівельних робіт передбачається об’єм земляних робіт на глибину до 2,0 м.
Технологічні ризики - аварії, що можуть вплинути на здоров’я населення.
Б) Для територій з природоохоронним статусом:
На проектованій території немає об’єктів природно-заповідного фонду та водних об’єктів. Таким чином, не має впливу на відповідні об’єкти.
В) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:
Виконання та реалізація детального плану зазначеної ділянки не матиме негативних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення.
5.Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.
Альтернативні земельні ділянки для розміщення житлових будинків, які б відповідали аналогічним санітарним, екологічним та будівельним вимогам на території села не розглядаються.
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.
Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення:
– щодо охорони атмосферного повітря;
– охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;
– заходи щодо пожежної безпеки;
– відновлюванні та охоронні заходи.
Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.
7.Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.
Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачені такі заходи:
- проведення комплексного благоустрою території;
- заходи щодо забезпечення належного поводження з відходами.
Заходи щодо пожежної безпеки.
Витримані протипожежні відстані. До запроектованих будівель та споруд забезпечений вільний під’їзд пожежного автотранспорту.
Захисні заходи цивільної оборони.
Захисні споруди на території об’єкту проектом не передбачені.
Під час небезпеки евакуація мешканців будинків планується власним автотранспортом та/або організація транспортування автобусами до найближчої споруди цивільного захисту, узгодженої з ДСНС Закарпатської області.
Компенсаційні заходи.
На всіх етапах реалізації ДПТ проектні рішення будуть здійснюватися у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі, вимоги Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку:
Звіт про стратегічну екологічну оцінку міститиме таку інформацію:
1) Основні цілі детального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;
2) Характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
3) Характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
4) Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території;
5) Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;
6) Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання детального плану території;
7) Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);
8) Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання детального плану території для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.
9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.
Зауваження та пропозиції подавати до виконавчого комітету Полянської сільської ради.
Відповідальна особа: Гайпел Віктор Тиберійович, тел. (3133) 7-45-22, (3133) 7-42-54, Е-mail: gaipel@ukr.net
Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів.